Přehledná komunikace, sdílení a archivace ve firmě
Rychle a přehledně komunikujte, sdílejte a archivujte vše, co potřebujete pro účelné fungování vaší firmy.
HelpDesk je levnější, ale rovnocennou variantou ServiceDesku postaveného na standardu ITIL. Na českém trhu není HelpDesk od Micosu žádným nováčkem, je vyvíjen a českými firmami aktivně používán již více než 10 let.
Komu je HelpDesk určen?
HelpDesk je určen všem zaměstnancům firmy.
Vedoucím pracovníkům přináší informace o tom, jakým způsobem se řeší vzniklé problémy a požadavky, běžným uživatelům umožňuje rychle podat zprávu o čemkoliv potřebném a řešitelům (např. IT pracovníkům) zase poskytne dokonalý přehled o tom, jak jsou úkoly rozděleny a co je potřeba udělat.
Přínosy plynoucí z používání aplikace HelpDesk
HelpDesk pomáhá zefektivnit nejen vnitrofiremní komunikaci s vašimi podřízenými a nadřízenými, ale i komunikaci s vašimi zákazníky.
Jakým způsobem vám usnadňuje komunikaci a orientaci v zadaných úkolech? V čem vám zjednodušuje řešení požadavků?
Funkce a možnosti vlastního nastavení
HelpDesk je uživatelsky vstřícná webová aplikace, která výrazně usnadňuje firemní komunikaci a plánování úkolů k řešení.
Svou přehledností umožňuje rychlou orientaci v přidělených úkolech a uchovává záznamy o jejich řešení. S HelpDeskem se při řešení jakýchkoliv problémů už nikdy neztratíte!