O nás

Působíme na trhu IT již od roku 1991. Od té doby stále vyvíjíme nejen informační systémy, ale i sebe. Učíme se, zlepšujeme a pracujeme na tom, abyste byli vždy spokojení. Proto jsme rádi za návrhy nových funkcionalit a zpětnou vazbu, kterou od vás dostáváme. 

Jak šel čas s Micosem

2017

Procházíme kompletním rebrandingem a světlo světa spatřil nový Micos.
 

2015

Patříme mezi stabilní hráče na trhu ve svém oboru. V pravidelných intervalech vydáváme aktualizace svých produktů a snažíme se stále pracovat na nových funkcích a vylepšení stávajících aplikací.

2011

První verze aplikace Aktivity na webové platformě.
 

2007


Správce IT se stává IT produktem roku 2007, kterou vyhlásil časopis Computerworld.
 

2006
Správce Office je přepsán pod platformu .NET a je přejmenován na Správce IT. Vznik aplikace Aktivity – hlídání činnosti zaměstnanců a využití pracovní doby, zatím pouze jako WIN-32 aplikace.
2005

Vznik aplikace HelpDesk pro evidenci podnikových požadavků a problémů.
 

2002
Zapsána obchodní firma MiCoS SOFTWARE s.r.o. se zaměřením na poskytování software a poradenství v oblasti informačních technologií.
1999

Správce Office se dostává především díky každoroční účasti firmy na Brněnském veletrhu Invex do povědomí českých firem a patří tak mezi špičku aplikací určených pro evidenci a správu IT majetku.

1991

Založena obchodní firma s názvem Ing. Milan Klemens – MiCoS Software. Již v této době bylo středem zájmu firmy vyvinout software pro evidenci výpočetní techniky. O půl roku později byla vyvinuta první verze Správce Office.

Certifikace

29. 11. 2016

V r. 2016 jsme opět prodloužili certifikovanou zkoušku ISO SAM manager dle normy ISO/IEC19770. Díky získané certifikaci tak můžeme nadále našim zákazníkům poskytnout profesionální a technické poradenství v závádění pravidel Software Asset Management. Naši zaměstnanci tak disponují odbornými znalostmi na licenční problematiku a mnohaletými praktickými zkušenostmi se zaváděním Software Asset Managementu ve firmách všech velikostí. Naše technická podpora důkladně ovládá licencování produktů všech velkých výrobců software. Pomocí systému Správce IT se věnujeme řízením procesů v IT, zaváděním pravidel a postupů při implementaci SAM, to všechno vede k úsporám nákladů na software v organizaci.

7. 1. 2016

7. 1. 2016

“Soustavná a usilovná snaha ředitele k permanentnímu zlepšování kvality našich produktů byla korunována úspěchem v podobě bezproblémového získání loga „Compatible with Windows 10“, které je zárukou, že naše aplikace budou fungovat na všech edicích Windows 10. Což opět potvrdilo vysokou úroveň technických i technologických kvalit našeho oddělení vývoje.“ říká Ing. David Bajgar, vedoucí vývoje Windows aplikací.

11. 11. 2013

11. 11. 2013

Se podařilo našemu vývojovému týmu zajistit plnou kompatibilitu systému Správce IT, od verze 2013.2.05 s OS Windows 8, která vedla k získání loga Microsoft „Compatible with Windows 8“.

2013

2013

Naši specialisté technické podpory úspěšně složili certifikovanou zkoušku ISO SAM manager dle normy ISO/IEC19770. Díky získané certifikaci tak můžeme nejen našim zákazníkům poskytnout profesionální a technické poradenství v závádění pravidel Software Asset Management.

Atest na shodu se standardem isvs

Pro náležitosti životního cyklu informačního systému verze 005/02.01. Tento standard je určen zejména pro správce informačních systémů veřejné správy a dále pro ostatní subjekty, které se rozhodnou spravovat svoje informační systémy podle ustanovení tohoto standardu.

Atest na shodu s usnesením vlády č. 624/2001

Tento atest určuje pravidla, zásady a způsob zabezpečování kontroly užívání počítačových programů jako závazný dokument pro orgány státní správy a jimi řízené organizace.

Náš software už pomohl těmto firmám: