Správce IT verze 2020.1.01
To nejzajímavější z této verze
Retenční politika dat
V aplikaci lze nastavit, jak dlouho budou vybraná data k dispozici, než dojde k jejich odstranění. V retenčních politikách se nastavují oblasti, ve kterých se provádí výmaz dat po zadané době. Doba se nastavuje ve dnech. Politiky lze spouštět automaticky nebo ručně z hlavního menu aplikace. Pokud je zatržená volba automaticky spouštět retenční politiku, provádí se odstranění dat jednou denně.
Je-li je aplikace spojená s produkty HelpDesk nebo Aktivity, nastavení sekce Retenční politika společných dat je pro všechny aplikace společné. Pokud v některé aplikaci změníte nastavení, projeví se to i v ostatních.
Pro společná data lze nastavit tyto volby:
- Zakázané loginy – jedná se o výpis přihlašovacích jmen, které nelze v aplikaci uložit. Do zakázaných loginů se dostane přihlašovací jméno při smazání či anonymizaci osoby.
- Změny osobních údajů – jedná se o výpis změn osobních údajů provedených u osob.
- Přístupy do aplikace – jedná se o přístupy uživatelů do aplikace.
- Změny nastavení GDPR – jedná se o výpis změn nastavení GDPR.
Pro data aplikace Správce IT lze nastavit tyto volby:
- Změny software – zde se zapisují instalace a odinstalace software na zařízení.
- Logování vzdálené správy – seznam akcí provedených přes vzdálenou správu.
- Historie – skeny HW, SW – záznamy v historii o zpracování HW/SW skenu i s výpisem naskenovaného souboru.
Volné údaje
Pro počítače a odpovědné osoby lze nadefinovat až pět vlastních položek, které mají možnost namapování AD. Pokud chcete vlastní položku použít, v nastavení aplikace zatrhněte pole u položky a zadejte název položky. Tato položka se poté bude zobrazovat v přehledu osob a počítačů. Položky můžete u osob a počítačů editovat. Na tyto položky lze nastavit mapování položek u pobočky. Poté, pokud používáte synchronizaci, se bude plnit podle údajů z Active Directory.
Alarmy
Byly přidány tyto nové alarmy:
- Seznam počítačů, kde login odpovědné osoby neodpovídá loginu osoby při skenu
- Daňové doklady s položkami k přiřazení
- Daňové doklady bez přiřazených elektronických dokumentů.
- Elektronické dokumenty, které nemají žádné vazby na zařízení, licence, smlouvy apod.
- Změny software po zpracování SW skenu.
Výpis všech změn
Active Directory
- V nastavení aplikace bylo k položkám pro nastavení fitru pro vyhledávání počítačů nebo osob přidáno tlačítko pro nastavení implicitního filtru.
- Upraveno zobrazení synchronizovaných počítačů a osob. Osoby, které jsou v seznamu zakázaných loginů, se nyní neobjevují na kartě Nová. Na formulář byl přidán seznam zakázaných loginů.
Licence
- Přiřazení licencí - v seznamu počítačů pro výběr je počítač, který byl zakoupen jako OEM, barevně odlišen.
- Při duplikaci licence jsou nově duplikovány i položky License mobility a Platnost SA/maintenance.
Počítače
- Umožněna duplikace a hromadná změna položek Cluster a Virtualizace.
- Přidáno filtrování podle skupin.
- Přidány sloupce s informací o verzi knihovny, kterou byly provedeny HW a SW skeny a verzi klienta.
Vzdálená správa
- Karta příslušenství - umožněno přidávat sloupce.
- V nastavení vzdálené správy je možno označit defaultní administrátorský účet.
- Přidán sloupec s verzí klienta.
Bilance
- Bilance licencí - do seznamu zařízení, na kterých je licence přiřazena, bylo přidáno označení pro downgrade.
Protokoly
- Do protokolů za osoby byl k zařízením a licencím doplněn datum přiřazení.
Elektronické dokumenty
- Umožněno přiřadit el. dokumenty k již zlikvidovaným zařízením.
- Při likvidaci zařízení je možno přiřadit elektronický dokument.
Daňové doklady
- Umožněno označit doklad Nenabízet k přiřazování z důvodu eventuálního drobného majetku na dokladu, který se nebude nikam přiřazovat.
Opravy chyb
- Opravena kontrola na duplicitu inventárních čísel při převodu počítačů mezi pobočkami
- Virtuálním počítačům se nezapisovala velikost přiděleného disku
- Oprava chyby při přiložení souboru k protokolu
- Oprava chyby při přiřazení více řádků z jednoho daňového dokladu na zařízení
Správce IT Web
To nejzajímavější z verze 2020.1.01
V této verzi nebyly provedeny žádné velké změny.
Výpis všech změn
- Bilance licencí, Licence na zařízení - v tabulce přidán sloupeček "Downgrade"
- Bilance licencí, Licence na uživatele - v tabulce přidán sloupeček "Downgrade"
- Opravy drobných chyb.