HelpDesk verze 2024.3.01
To nejzajímavější z této verze
Opakování v eskalacích
U typů eskalací proces schvalování a vybraný status lze nastavit opakované zasílání eskalací podle nastavené doby trvání.
Barevné rozlišení u statusů a priorit
Barevné odlišení statusů bylo upraveno a byla použitá širší paleta barev. V administraci lze u požadavků a úkolů zvolit vlastní barvy statusů. Upravené barevné odlišení priorit. Pokud je požadavek nebo úkol po termínu, je datum termínu označen červenou barvou.
Defaultní šablona požadavků u organizačních jednotek
Pomocí volby defaultní šablona v šablonách požadavků lze určit, kterým organizačním jednotkám se bude šablona nabízet jako nový požadavek místo šablony s názvem Default. Organizační jednotka může být použita jen u jedné šablony.
Výpis všech změn
Administrace
- V požadavcích u eskalací a eskalací v pracovních procesech přidána volba "opakovat".
- U požadavků přidána sekce statusy pro změnu barevného rozlišení statusů.
- U úkolů přidána sekce statusy pro změnu barevného rozlišení statusů.
- V šablonách nová volba pro určení defaultní šablony pro vybrané organizační jednotky.
- U podmínek v katalogu služeb, v požadavcích u pracovní procesů a vazeb, dodány operátory NAND a NOR.
Požadavky
- Do výpisu požadavků přidán filtrovací panel.
- Upravené barevné rozlišení statusů a priorit.
- Upravené barevné rozlišení statusů a priorit.
Úkoly
Ostatní
- Ikona aplikací místo loga pro zobrazení panelu s ostatními aplikacemi při společné databázi.
- API - Rozšíření o informace o požadavcích, úkolech a řešení.
Oprava
- Nezobrazuje se chyba při testu u Active Directory.
- Při přihlášení přes Active Directory se zobrazí chybová hláška při zadání špatného hesla.
- V sestavě statusy požadavků v uživatelích chybí údaj za status vráceno k doplnění.
- Chyba při zobrazení historie u položek z aplikace Správce IT.
- Oprava drobných chyb a drobná vylepšení.