HelpDesk verze 2018.1.01

Administrace

  •  V nastavení požadavků dodána volba pro výběr typu zobrazení výběru osob v poli žadatel.
  • Rozšíření mapování položek u synchronizace osob o titul a funkci.
  • V šablonách požadavků dodána volba pro skrytí základního pole.
  • V šablonách požadavků přidáno definování podmínek pro vytváření vazebních požadavků a úkolů.

Požadavky

  • Do přehledu dodán rozklik na vazby k požadavkům a úkolům.
  • Úprava zobrazených údajů při výběru položek ze Správce IT u zadání či editace požadavku.
  • V nastavení požadavků přidán parametr pro výběr viditelnosti osob při výběru žadatele.
  • Úprava pro předání vlastních hodnot do formuláře nového požadavku přes URL.
  • Dodány volby v detailu požadavku pro přechod na další a předchozí požadavek.
  • Přidána možnost změny termínu vyřešení.

Změna uživatelského rozhraní

  • v administraci,
  • přihlašovací stránky,
  • vstupní stránky,
  • znalostní báze.

Další úpravy a funkcionality

  • Přidáno zobrazení loga v novém uživatelském rozhraní.
  • V horním menu se zobrazuje položka Správce IT při společné databázi. Jedná se o přesměrování na webové rozhraní Správce IT.
  • V tabulkách a stromech přidáno vícenásobné řazení.
  • Přidáno zpracování emailů ve formátu S/MIME při výběru požadavku a úkolu z emailů.

Oprava - Požadavky

  • Zjišťování počítače při zadávání požadavku.
  • Obnova seznamu požadavku a statusů v intervalech definovaných u uživatele.
  • Nesprávné zobrazení barev u priorit ve výpisu požadavků.
  • Datum termínu vyřešení se neposunul po schválení požadavku.
  • Po obnově vzhledu seznamu požadavků se nenačítají data v tabulce.

Oprava - Oznámení

  • Přepočet času zobrazení opakujících se oznámení.

Oprava - Výsledek synchronizace po přihlášení se zobrazí jen při zapnuté synchronizaci.

Oprava drobných chyb a drobná vylepšení.